path : /templates/bepos17
template breedte : 960
vast / variabel : 0
hoogte website : 500
- - - - - - - - - - - - - -
is frontpage : 0
- - - - - - - - - - - - - -
status toon sidebar links : 3
status toon sidebar rechts : 2
- - - - - - - - - - - - - -
left : 0
showleftsidebar : 3
showLeft : 0
sidebar links breedte : 0
- - - - - - - - - - - - - -
right : 1
showrightsidebar : 2
showRight : 1
sidebar rechts breedte : 320
- - - - - - - - - - - - - -
middlecontent marges : 0
middlecontent marge links : 0
middlecontent marge rechts : 0
middlecontent breedte : 618
- - - - - - - - - - - - - -
status toon topdiv : 0
font : font:normal 14px/normal Arial, Helvetica, sans-serif;

Helpdesk

 

SBeffect heeft een professionele helpdesk waarbij u direct geholpen wordt. De (senior) network engineer zal eerst proberen het probleem "terwijl u wacht" voor u op te lossen.

 

Helpdesk

Meer dan 85% van de gemelde problemen worden direct, terwijl u aan de telefoon zit, voor u opgelost(*). Natuurlijk zijn er ook problemen die wij verder moeten onderzoeken of die meer tijd vragen. In dat geval worden uw gegevens genoteerd en wordt u goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

 

Bij ons is het motto: "Zodra de klant het probleem heeft gemeld is het een probleem van SBeffect B.V. geworden en is de klant ervan af!"

 

U kunt er dan ook op rekenen dat u een probleem bij ons slechts één keer hoeft aan te melden en slechts één keer hoeft uit te leggen. Dit klinkt in onze oren logisch maar het blijkt toch vrij uniek!

 

Bij andere helpdesks krijgt u eerst een zogenaamde eerste-lijns medewerker aan de lijn. Lukt het de persoon niet uw probleem op te lossen dan wordt het geescaleerd naar een tweede-lijns medewerker. Wij kennen dit principe niet, bij ons krijgt u altijd direct een "tweede-lijns" medewerker aan de lijn. De enige reden waarom wij een probleem mogelijk escaleren naar de planning is omdat het enige tijd vergt of er een interventie ter plaatse moet worden ingepland.

 

Onze helpdesk is voor alle klanten 24x7 bereikbaar! Standaard is onze helpdesk geopend op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur, buiten deze tijden wordt u automatisch doorgeschakeld naar onze waakdienstmedewerkers. Natuurlijk zitten er aanvullende kosten aan het bellen buiten kantoortijden, maar deze zijn verhoudingsgewijs laag. Benieuwd naar deze tarieven of naar de mogelijkheid om in uw servicecontract de standaard openingstijden te veruimen tot 13x5 of 24x7? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.


(*) Hiervoor wordt gebruik gemaakt van programmatuur waarbij het mogelijk is om uw complete computer c.q. server op afstand over te nemen.

SBeffect B.V.

Copyright © 2017 SBeffect B.V. | Voor effectief systeembeheer