path : /templates/bepos17
template breedte : 960
vast / variabel : 0
hoogte website : 500
- - - - - - - - - - - - - -
is frontpage : 0
- - - - - - - - - - - - - -
status toon sidebar links : 3
status toon sidebar rechts : 2
- - - - - - - - - - - - - -
left : 0
showleftsidebar : 3
showLeft : 0
sidebar links breedte : 0
- - - - - - - - - - - - - -
right : 1
showrightsidebar : 2
showRight : 1
sidebar rechts breedte : 320
- - - - - - - - - - - - - -
middlecontent marges : 0
middlecontent marge links : 0
middlecontent marge rechts : 0
middlecontent breedte : 618
- - - - - - - - - - - - - -
status toon topdiv : 0
font : font:normal 14px/normal Arial, Helvetica, sans-serif;

Systeembeheer

  

Iedereen kan rechtstreeks gebruik maken van onze diensten. Eenvoudig bellen voor een afspraak of direct contact opnemen met onze helpdesk. De tarieven van SBeffect zijn helder en marktconform. Omdat wij houden van openheid kunt u onze tarieven en algemene voorwaarden onderaan deze pagina als PDF downloaden.

 

Kantoor

Indien u gekozen heeft voor SBeffect als uw automatiseringspartner kunt u ook kiezen voor een, op maat samengesteld, servicecontract (SLA). Dit contract is opgebouwd uit een combinatie van de volgende modules: 

 

 Een X aantal manuren per maand
 Gegarandeerde responsetijd
 Uitgebreide beschikbaarheid helpdesk
 Proactief systeembeheer / Controle

 

 

 

Een X aantal manuren per maand
Afhankelijk van de grootte van uw netwerk en uiteraard uw eigen wensen inventariseren wij het benodigd aantal uren voor uw systeembeheer. Deze uren legt u vast in uw servicecontract. Deze uren worden indien zij niet direct worden ingezet in een "spaarpot" gestopt. De uren in de spaarpot gaan nooit verloren en blijven daarom altijd inzetbaar voor arbeid bij u. Bij tariefswijzigingen worden de nog in de spaarpot aanwezige uren in verhouding teruggerekend. Indien in een maand meer dan het standaard aantal uren, vermeerderd met het nog in de spaarpot aanwezige aantal manuur, gewerkt wordt zullen de meeruren direct op basis van nacalculatie verrekend worden tegen 95% van het standaardtarief. 
Afhankelijk van het aantal manuur in uw servicecontract krijgt u op deze standaard uren een extra korting. 

 

Een gegarandeerde responsetijd
Uiteraard is een van de sterke punten van SBeffect onze standaard snelle responsetijd. U kunt echter in uw contract ook een gegarandeerde responsetijd vastleggen. U heeft hierbij de volgende keuzes: 


 Responsetijd van 4,2,1 of een half dagdeel. 
 Responsetijd binnen kantoortijden, 13x5 of 24x7. 

 

Uitleg termen: 13x5 betekent vijf dagen per week 13 uur per dag (van 8:00 tot 21:00) / 24x7 betekent zeven dagen per week, 24 uur per dag / Responsetijd is de maximale tijd die verstrijkt voordat SBeffect begint met het oplossen van het probleem. 

 

Een uitgebreide beschikbaarheid van onze helpdesk
Onze helpdesk is voor iedereen (ook klanten zonder een contract) 24x7 bereikbaar. Echter als u frequent gebruikt wenst te maken van onze helpdesk buiten de gangbare kantoortijden (8:00 en 17:00) kunt u dit vast laten leggen in uw servicecontract.

 

Downloads

 

adobe pdf_icon  Tarieven SBeffect B.V. 2015

 

adobe pdf_icon  Algemene voorwaarden SBeffect B.V.

SBeffect B.V.

Copyright © 2017 SBeffect B.V. | Voor effectief systeembeheer